نوشته شده توسط : حسین پیامی

دانلود آهنگ جدید سیاوش قمصری به نام عاشقی با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : نیما ابراهیمی ، تنظیم ، میکس و مستر : امیر عرشیا )

 

دانلود آهنگ سیاوش قمصری

—————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Siavash Ghamsari – Asheghi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Siavash Ghamsari – Asheghi

—————————–

متن آهنگ سیاوش قمصری به نام عاشقی

یه حسی حالی منو سمت تو میاره

دستتو خوندم تازه این اول راهه

فقط با یادت یه دنیا عاشقی کردم

تو سن ما که عاشقی بر نمی داره

جات تو دلم محکمه هر چی بگم باز کمه

تموم انگیزمی دوست دارم یه عالمه

دوست دارم یه عالمه

♫♫♫♫♫♫

 

مثل یه مرد درست تو روت حرفام و گفتم

نذار که مردم بگن از چشات بی افتم

بی اراده سمتم بیا دلهره دارم زیاد

دست خودم نیست اصلا هی تو رو یادم میاد

جات تو دلم محکمه هر چی بگم باز کمه

تموم انگیزمی دوست دارم یه عالمه

دوست دارم یه عالمه

—————————-

کد پخش آنلاین آهنگ سیاوش قمصری به نام عاشقی

 




:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: